lunes, junio 27, 2005

...parte de este hasta luego...

..una letra... una de las letras... de Oste Loretsua... quien quiera la traducción que la pida que se la pasare encantado, lo que va entre las estrofas.. es lo que parece... na na naaa naaaa ... pues eso... melodia... ;-)

Egunero noa ni tabernara

ez dakit zer duten zure begiek
ez dakit zerk sortu zuen zirrara
ez dakit zer gertatu jakun lehenengoan
aurkitu zirela gure ahoak
egunero noa ni tabernara
egoteko zugaz zirri eta zarra

nanana...

nire oroitzapenetan zara
aurrean batu gintuen komuna
ze ostia zen?sexua edo maitasuna?
gau hartako misterioa
egunero noa ni tabernara
egoteko zugaz zirri eta zarra

nanana...

zergatik bilatzen dut gauean
argiak ematen badit behar dudana
behar ditudan barre eta algara amaiezinak
erakutsidazu barre egiten
egunero noa ni tabernara
egoteko zugaz laztana